Lunchsessie 'Eet jezelf (mentaal) scherp bij Millford Brand Identity

Afgelopen dinsdag mocht ik de enthousiaste en creatieLunchsessie - Millfordve medewerkers van Millford Brand Identity triggeren tijdens de lunchsessie met het thema 'Eet jezelf (mentaal) scherp!

Als je zowel om 9 uur 's ochtends als om 16 uur 's middags creatieve en verfrissende concepten bij je klanten aan wilt leveren, dan is het extra belangrijk dat je mentaal fit en scherp bent!

De lunchsessie bestond uit 3 onderdelen: 

  1. Hoe kun je m.b.v. voeding/lifestyle zorgen dat je geestelijk optimaal fit kunt zijn? 
  2. Wat doet voeding met je concentratie? Hoe ontstaan energydips?
  3. Hoe kun je dit inzicht vertalen naar producten? Weet wat je koopt!

Onderdeel drie, het kritisch bekijken van producten was extra leuk om met deze club mensen te doen. Een mooi spanningsveld van een andere manier van naar een product kijken. Voor Millford is het de uitdaging om een product van een bepaalde uitstraling te voorzien. Het etiket met de ingrediënten en voedingswaarde kan in dat proces een noodzakelijk kwaad zijn. En op dat etiket lag tijdens deze sessie natuurlijk juist de focus.

Naast inzicht in wat je zelf allemaal kunt doen om optimaal fit, scherp en geconcentreerd te zijn, leverde de sessie leuke discussies en bewustwording op. Na afloop kregen alle medewerkers een lijst met praktische tips waarmee ze hun eet/-leefpatroon direct een gezonde boost kunnen geven. 

Wil jij jouw medewerkers ook stimuleren om (mentaal) fit te zijn en ze inspiratie meegeven op dit vlak, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken. Meer informatie.

Lunchsessie Millford